keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Räpsyt

                                         Minä olen mahottoman huono "hoitamaan" itteeni - kosmetologilla tainnut käydä kerran joskus teininä,hierojalla pari kertaa elämäni aikana ja kynnet ja jalatkin hoitelen ihan ite..

Olin ihan varma ennen Puolaan muuttoa,että no ny se alakaa mulla jatkuva päivä spassa ramppaaminen ja puleeraaminen - täällä kun hinnat ovat aikalailla Suomea halavemmat ja nyt olis sitä aikaakin tämmösiin touhuihin..

Noh puolentoista vuojen asumisen jäläkeen oon saanu aikaseks sen verran,että lähin tammikuussa kaverin kanssa kokkeilemmaan,miltä se pärstä näyttääpi ripsipidennysten kanssa. 

Huoltovälit jäävät laiskimuksella liian pitkiksi,ripset karisevat iloisesti pitkin poskia kuni joulukuusen neulaset loppiaisen jäläkeen.Eilen kävin pitkästä aikaa pötköttelemässä 2,5 h(suosittelen Easy Waxingia ja sieltä Monikaa  )ja ny on taas silimät siinä kunnossa,että ei näytä niin nukkuneen rukkoukselta . Tässäpä silimänäyte heti aamusta otettuna,salille menossa eli ei meikkiä.


Kyllä taas lyö keski-ikä halolla päähän,minen huomaa tossa kuvassa ku kauhiasti roikkuvat luomet,millon se tuoki tapahtu! Olis vissiin ollu tosiaan syytä visiteerata niissä hoidoissa jo aikoinaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos,kun piipahit sivuillani :)